úterý 31. července 2012

3x minirecenze: Alverde

Protože jsem objevila u Alverde několik věcí, se kterými jsem spokojená, tak sbírku produktů od této značky neustále rozšiřuji a zkouším nové a nové věci. Všechny tyto už mám spotřebované (resp. jednu jsem vyhodila nedopotřebovanou, ale k tomu se dostanu), takže už je zvládnu objektivně zhodnotit.

Aqua Tagesfluid Perle - jsem vám ukazovala kdysi dávno v nějakém haul postu. Koupila jsem si ho někdy na podzim, protože byl ve slevě doslova za pár kaček - zbývaly mu totiž asi jen 3 měsíce do expirace. Celý podzim a ještě na počátku zimy jsem ho používala ráno, buď samotný nebo pod krém, ale většinou jsem použila jen tento fluid, stačil mi a mou pleť udržoval hydratovanou. Docela ji i rozzářil, ale tento efekt jsem pravidelně zabíjela makeupem, takže ho nemohu dostatečně ocenit. Měl příjemnou konzistenci, byl to takový řidší gelový krém. Dobře se roztíral, rychle se vstřebal a snesl se se všemi druhy makeupů. Zamilovala jsem si jeho vůni, cítila jsem z něj zelený čaj, ačkoli ho neobsahuje. Na jaře jsem ho opět vyzkoušela, jestli třeba dobu spotřeby neošálím a nebudu ho moci znovu používat - bohužel, po krásné vůni se slehla zem, takže letěl raději do koše. I tak jsem ho ale měla moc ráda a klidně bych si ho koupila znova.

Glanz Haarkur - vlasová kůra s citronem a meruňkou - můj absolutní favorit nejen z této trojice, ale i jedna z nej masek na vlasy celkově. Opět miluji vůni, která není nikterak chemická, naopak cítím opravdové meruňky. A co je nejdůležitější - mým vlasům dělá opravdu dobře, krásně je uhladí a dodá jim lesk. Je to asi první bezsilikonová věc, která mi sedí :-) Používala jsem ji nárazově místo kondicionéru a zcela určitě si ji koupím znovu - mohli by ji vyrábět ve větším balení, 100ml je na vlasový produkt docela málo.

Clear Waschcreme Heilerde - mycí krém s hojícími účinky - ty hojivé účinky moc nechápu, vzhledem k tomu, že je určený na nečistou pleť, měl by asi napomáhat hojení pupínků? Tak toho jsem si opravdu nevšimla, nicméně je to velmi příjemný krém, který dobře a hlavně jemně čistí pleť a odstraňuje zbytky makeupu. Nikdy mě nepálil a mohla jsem ho používat i v zimě, kdy mám pleť citlivější. Má takovou nevzhlednou béžovou barvu a podivně voní - přijde mi to jako snaha o navoněné bahno, můj nos ho řadí někam přesně na hranici mezi vůní a smradem :-) Docela jsem si na to zvykla, nicméně je to fakt, který mě drží před nákupem dalšího balení, ačkoli v budoucnu to nevylučuji.

Dnešní recenze jsou velmi stručné, i přesto jsem se snažila to důležité zmínit. Pokud ale máte pocit, že vám tam nějaká informace chybí, ráda vaše dotazy zodpovím.




6 komentářů:

  1. Já mám z té řady Clear peelingovou masku a vůni má podobnou, takovou dost jílovitou, ale dá se to :) a čistí obstojně.

    OdpovědětVymazat
  2. Tá vlasová kúra vyzerá zaujímavo. Ešte som nevyskúšala žiaden Alverde produkt na vlasy, tak hádam sa v najbližšej dobe po nejakom poobzerám. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám ten Aqua Tagesfluid, ale teď přes léto ho nepoužívám, ale na podzim je fajn. :)

    OdpovědětVymazat
  4. DObrá náhoda, všechny tři výrobky jsem měla. :) Mycí krém miluju, měla jsem ho 2x a určitě si ho ještě pořídím. Pleťový krém byl fajn, nenadchnul, neurazil. Z kúry na vlasy jsem byla zpočátku nadšená, po pravidelném používání mi ale vlasy začala vysušovat.

    OdpovědětVymazat
  5. moc pěkná recenze, já jsem měla kdysi myslím merunkový šampon od alverde a byla jsem moc spokojena! cistici gel jsem recenzovala prave dnes, verim, ze i toto cistidlo stalo za to!

    OdpovědětVymazat
  6. Kúra je úžasnáááá, v tom souhlasím!!! Ten čisticí krém jsem měla mini balení, nebyl špatný, ani moc nevysušoval, zatím ale váhám s dalším nákupem...

    OdpovědětVymazat