pátek 11. ledna 2013

Melvita velmi hutný krém na ruce

Melvita pro mě byla ještě nedávno nepříliš atraktivní značka. Zaprvé jsem blázen spíš do dekorativní kosmetiky a zadruhé bio či nebio pro mě není rozhodující, nijak se o toto kritérium nezajímám. Byly jsme se s Mínou podívat v prodejně na Smíchově, Mína poletovala po obchodě, zkoušela, očichávala, řekla si i o vzoreček a já jsem se celkem nudila. Ačkoli měli produkty pěkné obaly, nic moc mi neříkaly a přišly mi poměrně drahé. Pak se mi to ale nějak rozleželo v hlavě, začala jsem gůglit, našla jsem jejich eshop a v něm záložku slevy, kde mi padlo do oka hned několik věcí a objednávka byla otázkou chvilky. Jednou z věcí, které jsem si koupila je krém na ruce, o kterém bude dnes řeč.

Krém má 150ml a jeho standardní cena je 479Kč, což mně osobně přijde dost. Já jsem ho koupila v 50% slevě za 239Kč. Když mi přišel a přečetla jsem si složení, tak jsem si pomyslela, že asi moc hutný nebude, když na prvním místě ve složení je voda. Opak je ale pravdou a toto je skutečně ten nejhutnější krém, jaký jsem kdy vyzkoušela. Nemám ráda na den hutné krémy, které se pomalu vsakují a zanechávají mastný film, ale na noc je vyhledávám. Na vysušené ruce jsem trpěla vždy a s mojí současnou prací jsou hodně výživné krémy nutností a to jediné, co mi aspoň trochu pomůže a při skutečně pravidelném používání brání praskání a odlupování kůže až jak já říkám "do masa". Na noc je to pro mě tedy ideální krém, přes den ho použiji pouze v případě nouze a musím počítat s tím, že budu mít omatlaný počítač / knížku / cokoli dalšího, na co sáhnu, protože doba vstřebávání je skutečně dloooouhá.

Nemůžu pochválit jeho vůni, je hodně intenzivní, skoro až štiplavá. Nedokážu přesně popsat co z krému cítím, ale přirovnala bych to k vůni jehličnatého lesa silně říznuté citronem s nějakým podivným chemickým ocáskem. Nezvykla jsem si na ni, toleruji ji jen protože vím, že mi krém hodně pomáhá, ale vždy usínám s rukama co nejdál od obličeje, abych ji necítila.

Štve mě i balení, není to žádný tvrdý plast, ale mnohem měkčí a snadno se deformující hmota, takže krém vypadá tak nějak "nevzhledně". Nicméně vše mu odpouštím a dokážu se nad to povznést kvůli jeho hydratačním účinkům.

Koupila bych si ho znova? Pokud bych na něj narazila opět za tu zlevněnou cenu, nejspíš ano, protože sesadil z trůnu můj dosavadní nejoblíbenější noční krém Orly Rich Renewal. Vám ovšem doporučuji ho před nákupem minimálně očichat, jeho parfemace rozhodně nebude pro každého.






pokus o zachycení mastnoty několik minut po namazání, snad je to trochu vidět, když si fotku zvětšíte... a jestli ne, tak se omlouvám za ztracený čas :-)


8 komentářů:

  1. Já tu značku asi vůbec neznám..jaktože jste jí přede mnou tajily?:-D

    OdpovědětVymazat
  2. o tejto znacke som teda nikdy nepocula

    OdpovědětVymazat
  3. Já Melvitu používám na pleť už asi půl roku a jsem s ní moc spokojená, aktuálně mají slevy v obchodech ještě větší než na internetu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mám momentálně bohužel trochu z ruky... Ale časem bych ráda zkusila něco dalšího.

      Vymazat
  4. Tak to je něco pro mě a rovnou na denní použití :)

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě se po něm poohlídnu, Melvitou jsem nedotčená...

    OdpovědětVymazat
  6. Neznám tuhle značku, ale takový hutný krém by se mi teď určitě hodil :).
    CornerOfBeauty

    OdpovědětVymazat
  7. Tento krém by mi asi nevyhovoval, ale článek je velmi pěkně zpracovaný. x)

    http://wonderfulinfinity.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat