úterý 1. ledna 2013

Nfu Oh 62

Nový rok začneme výjimečně krásným lakem, jehož finish je stále můj absolutně nejoblíbenější. Holografy jsou prostě úžasné a zábavné, to mi nikdo nevymluví a já jen doufám, že si na ně nikdy nezačnu připadat stará :-) Nedá mi to a opět připomenu výhody těchto laků - i bez nadlaku velmi rychle schnou a na rozdíl od laků glitrových se snadno odlakovávají. Tento mi půjčila opět má drahá Mína, které velmi děkuji. Pro dokonale vypadající efekt jsem použila 3 vrstvy a jako podklad Nfu Oh Aqua Base





8 komentářů:

  1. tak tohle je příspěvek na Nový rok jak se patří! :-) nádherný lak to je! já se budu utěšovat alespoň pohledem na holografy od Color Clubu ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. ach, mať tak aspoň jeden taký lak :)
    caramel-b.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Holografy su nesmrtelne! A som rada, ze nie som jedina, ktora ich na smrt miluje :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádhera, miluju holografy :)!

    OdpovědětVymazat