středa 23. ledna 2013

Revlon Just Bitten Kissable Balm Stain - Charm

Dnes nějak vůbec nevím odkud mám začít... Koupila jsem si tuhle tužku jako že o něco levnější Chubby Stick od Clinique, který jsem si chtěla koupit teprve poté, ale zatím na to nedošlo a nevím, zda někdy dojde. Takže je nemůžu srovnávat, ačkoli si myslím, že budou dost odlišné, ale to si myslet můžu, že...

Hlavní rozdíl vidím v tom, že Chubby Stick má být barevný balzám na rty - někdo ho chválí, jiní zase pomlouvají, že vůbec rty nehydratuje a naopak je vysušuje - to je ale momentálně nepodstatné, tak jako tak je to prostě balzám, který rty jemně natónuje a spolu s ním se vytrácí i barva. Což ale není případ Revlonu, kde je důležité slovo "stain". Když využiji doslovného překladu, tak rty opravdu poskvrní - v době kdy už cítím, že vrstvu balzámu odnesl čas / jídlo, tak barva na rtech stále zůstává. A co je horší, zůstává značně nerovnoměrná, ve středu úst je jen slabý nádech, zatímco kontury rtů jsou orámované velmi výrazně. A úplně nejhorší je, že barva oxiduje! Moje nenápadná tělovooranžová se stane růžovou a to poměrně dost výraznou, že ji ani další čerstvě nanesená vrstva nepřekryje. Činí to bohužel tento produkt velmi nepraktickým...

Dalším negativem je to, že mi rty dost vysušuje, takže nosit ho 2 a více dní po sobě není příliš dobrý nápad. Voní velmi jemně po mentolu, který normálně nemám v produktech na rty ráda, tady mi ale naštěstí nevadí, protože je parfemace velmi slabá a cítím ji pouze při nanášení, pak už ne.

Líbí se mi jeho odstín (tedy ten původní), ačkoli jsem měla nejdřív vybraný jiný, ale než jsem se rozhoupala k nákupu, byl vyprodaný, a tak jsem vybrala jako náhradníka právě Charm. Bála jsem se, že na mě bude moc světlý, ale naštěstí vynikne i na takové bleduli, jako jsem já.

Balení je také fajn, nic proti tlusté tužce nemám, když se nemusí ořezávat. I přesto jsem z tohoto produktu spíš zklamaná, další si rozhodně nekoupím, protože za cenu kolem 200Kč opravdu nestojí.







16 komentářů:

  1. Strašně jsem po obou toužila, ale kdyz jsem konkretne tuhle věcicku viděla u tebe v akci, a pak po nejaké době na rtech, musím říct, ze uz to neni tak žhavé:-//

    OdpovědětVymazat
  2. Zkus si dát balzám jako základ a pak ti rty vysušovat nebude. Sama na toto velmi trpím, ale zrovna s touto věcičkou (mam jiny odstin) nemám sebemenší problém.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásna farba.

    momosbeautydiary.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Na rtech vypadá moc hezky:)tak možná vyzkouším s balzámem,jak radí Veronika:)

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu krásná barva,taková šťavnatá.

    OdpovědětVymazat
  6. přemýšlela jsem o revlonu, ale po tvé recenzi ho asi nechám plavat a zůstanu věrná chubby sticku :)

    OdpovědětVymazat
  7. No musim se priznat, ze ja mam Honey a jsem s nim spokojena dost.
    Charm me barvou trochu desi, nicmene na tobe vypada "cerstve" dobre...

    OdpovědětVymazat
  8. a stejně se mi pořád líbí víc jak všechny Chubby sticky na světě :) odstín bych si tedy vybrala jiný, tenhle mi přijde dost oranžový, ale stejně mě docela láká ho vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tenhle odstín by asi nebyl pro mě, ale zrovna nedávno jsem psala na blog srovnání Chubby sticků a tohoto Revlonu...je fakt, že hydratace je mizerná, ale barevně je super a nosím ho ráda...

    OdpovědětVymazat
  10. velmi pekne farbi strasne sa mi paci oranzova

    PODTE NA NASU GIVEAWAY http://aj-ro-na.blogspot.cz/search/label/Giveaway


    OdpovědětVymazat
  11. Tak to vypadá, že se bude kvalitou lišit kus od kusu, protože já svůj Sweetheart miluju! :) a ten neoxiduje nebo tak...

    OdpovědětVymazat
  12. na rtech ti moc sluší, ale ten následný popis je teda běs ... to Chubbka se stírá rovnoměrně, o oxidaxi taky nemůže být ani řeč, být tebou, tak nad ním nelámu hůl a alespoň jeden zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  13. Barva je to krásná, škoda, že ti jinak nesedla...ono záleží na rtech, já mám taky rtěnky, které jiným rty nevysušují a mě jo, škoda..

    OdpovědětVymazat
  14. Tak a proč mi nikdo neřek, že to štípe jako čert?:-D

    OdpovědětVymazat