pátek 15. března 2013

Melvita olej pro suchou pleť

Ačkoli mám po většinu roku pleť spíše normální s mastnější T zónou, v zimě je všechno jinak a bez správné péče má můj obličej tendenci se vysušovat a v oblasti kolem obočí a koutků rtů dokonce tvořit šupinky. Poslední tři roky jsou tou mojí správnou péčí oleje. Ačkoli je používám nerada a vadí mi pocit mastnoty na obličeji, vím, že to musím přetrpět, abych měla pleť stále hydratovanou. Olej používám pouze večer, vmasíruji ho do navlhčené pleti. Ráno pak nějaký krém nebo klidně jen BB krém, zjistila jsem, že pokud pravidelně používám večer olej, je vlastně jedno, co na pleť dám ráno, protože 24 hodin vydrží být hydratovaná. 

Jedním z kousků, které jsem si pořídila na letošní zimu, je tento olej Melvita. Nakonec to vypadá, že to bude jediný, který spotřebuji, protože zaprvé zima už nám končí a zadruhé ten olej ubývá docela pomalu. Po třech měsících používání mám pryč dvě třetiny. Saloos jsem spotřebovala mnohem rychleji... S tou poslední třetinou si musím pospíšit, protože mu v březnu končí expirace.

Jak už jsem napsala výše, jeho hydratační účinky jsou naprosto dostatečné a to je pro mě to nejdůležitější. Proto skousnu i jeho nepříliš příjemnou vůni - není to úplně smrad, ale ani nic mému nosu příjemného. Obsahuje arganový olej, tak možná za to může ten? Protože ten mi opravdu smrdí. Olej má žlutou barvu a po namazání vypadám jako když mám žloutenku - naštěstí to není trvalé, po vsáknutí získám opět svůj neoblíbený narůžovělý podtón a ani tamponek při ranním čistění není žlutý.

Lahvička je skleněná a skladuji ho v koupelně, kde máme dlaždičky, takže se o něj neustále bojím, ale zatím se mi ho naštěstí shodit nepodařilo. Má skvělou pumpičku! Kromě toho, že vypadá luxusně, je také dobře funkční, nabere totiž vždycky stejné množství oleje, které je ideální na celý obličej.

Kupovala jsem ho se 40% slevou a i tak vyšel téměř na pět set, takže to rozhodně není žádná levná záležitost a ačkoli jsem s ním spokojená, znovu bych si ho nekoupila, protože před vysušením mě stejně umí ochránit i mnohem levnější oleje (Saloos, Nuxe) a ještě je mi jejich vůně příjemná. 

Na stránkách Melvity jsem tenhle olej už nenašla, ale zato tam probíhá výprodej "k ukončení značky Melvita v ČR" - ach jo, proč mi to dělají? :-( Rozhodně jsem chtěla zkoušet další věci, takže mě velmi mrzí, že výrobky této značky budu muset složitě shánět v zahraničí, když doteď tu byl eshop i příjemný obchůdek na Andělu. Ten taky končí, nevíte někdo?







10 komentářů:

  1. Jj, v obchůdku to samé, Melvita končí v celé ČR :(.

    OdpovědětVymazat
  2. Jj, v obchudku jsem si pekne nakoupila, Melvita konci v CR uplne. Ja si tam koupila ricinak, ve sleve me vysel na kilo. Ted jsem tem olejum nejak propadla :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Musím si nějaký podobný olej taky pořídit:)

    OdpovědětVymazat
  4. já jsem strašně spokojená s pleťovým olejíčkem od Clarins. Kupovala jsem ho s obavama, že mi zamastí obličej, ale teď v chladných dnech je můj velký pomocník :) Jinak Melvita obchůdek končí taky. Mají to tam už docela dost vybrakované a nic moc tam nemají

    OdpovědětVymazat
  5. Ja oleje miluju, totalne jsem jim propadla!

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem strašně spokojená s olejíčkama, které kupuju od své kosmetičky. Stojí kolem 300Kč a vydrží strašně dlouho. Tady je odkaz na letáček, docela jsem měla problém najít tuto značku na internetu, v žádném eshopu asi není k sehnání (no možná bych našla, kdybych chvíli hledala):
    http://www.beautyservis.cz/index_sub.php?id=3040&vypis=akce&lang=cze

    Doma mám arganový, vitam C, multivitamin... Všechny jsou super a přijde mi, že jsou mnohem lepší než Saloos oleje. Např. ten arganový mi pěkně vyléčil akné, mám totiž nějaké hojivé účinky, či co.

    OdpovědětVymazat
  7. Také jsem v zimě vysušená, hm.. musím se po oleji podívat..

    OdpovědětVymazat
  8. jojo, obchod na Andělu končí, minulý týden jsem to taky s překvapením zjistila :( A mají tam slevy!

    http://aly-beauty-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. PARABENS PELO BLOG! JÁ ESTOU TE SEGUINDO... SE PUDER RETRIBUIR, FICAREI MUITO GRATA!

    www.lupapodemulher.com.br
    www.lupapodeblog.com.br

    OdpovědětVymazat