pondělí 8. dubna 2013

Dusch Das

Dnešní článek bude stručný, chtěla bych vám jen představit značku Dusch Das. U nás se neprodává, kupuji ji v Německu. Nemá nijak široký sortiment, vyrábí pouze sprchové gely, mýdla s pumpičkou a antiperspiranty ve spreji nebo v kuličce. Cenově je asi na úrovni Balea, možná ještě levnější, konkrétně antiperspiranty a sprchové gely se pohybují kolem 1€. Koupit se dají nejen v drogeriích, ale třeba i v Kauflandu.

Antiperspirant jsem si vybrala s vůní Shower Feeling, která mu sedí, vůně je svěží, lehce mýdlová. První týden dělal bílé fleky a protože se mi to už s žádným antiperspirantem dlouho nestalo, zapomínala jsem na to a vždycky jsem si ušpinila oblečení. Pak se to naštěstí srovnalo. Fungoval velmi dobře, i po celé směně v práci jsem cítila jeho vůni, takže věřím, že by obstál i ve větších vedrech. Určitě si příště koupím nějaký další, třeba s jinou vůní, za tu cenu je podle mě skvělý a vůbec se nedá srovnat třeba s Baleou, jejíž antiperspiranty mi přijdou naprosto neúčinné. 

Sprchový gel - no, co k němu napsat :-) Myje, pění, krásně voní, je levný. Také oceňuji že víčko je dole a není tak nutné lahvičku otáčet, když už v ní zbývá málo obsahu. Pokud se dostanete do Německa, doporučuji tuto značku omrknout, výběr vůní mají poměrně velký a často různé limitované edice. Aktuální nabídku si můžete prohlédnout zde na oficiálních stránkách.



3 komentáře:

  1. My s mamkou kupujeme v Německu Dusch Das na kila :D

    OdpovědětVymazat
  2. To otevírání dole by se mohlo objevovat častěji, také mě to pěkně štve, že musím sprcháče otáčet a čekat než tam gel steče :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Dusch Das mám moc ráda.. možnár adši než Baleu.. mají super věci :)

    OdpovědětVymazat