středa 26. června 2013

Barry M Greenberry

Mrzelo mě, že jsem prošvihla naskladnění tohohle krasavce na šminkách a na další se mi čekat nechtělo, protože když něco chci hned, nedám pokoj dokud nenajdu nějakou jinou cestu. A v tomhle případě jí byla objednávka z UK, konkrétně z Chemist Direct. Mají tam dost vysoké poštovné, takže kvůli jednomu laku by se mi nevyplatilo objednávat, hlavním motivem byly balzámy na rty Nivea a Palmer´s a taky Aussie. Tohle byl jen milý bonus.

Lak je ve skutečnosti tmavší, výraznější a víc dozelena - patří mezi ty těžko věrně zachytitelné, projela jsem google a zatím se to nepodařilo žádné blogerce, takže rozhodně stojí zato vidět ho naživo. Já jsem si ho okamžitě zamilovala, je to perfektní letní barva pro odvážné (je mi jasné, že klasičky a milovnice červené něco takového nadchnout nemůže). Lakuje se moc dobře a naprosto stačí dvě vrstvy (a to dokonce i mně), vydržel mi pěkný tři dny, pak už jsem šla do práce a to se bohužel výrazně podepíše i na těch největších držácích. Rozhodně ho doporučuji, protože skutečně umí prozářit den!







15 komentářů:

  1. Ten je moooc krásný :-) Taková barva mi chybí, typicky letní :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dokonalá prázdninová barvička..:) Snad ho stihnu koupit/použít :D

    OdpovědětVymazat
  3. takáto farba sa mi velmi páči, krásny :)

    OdpovědětVymazat
  4. takovéto barvy já ráda:) na fotkách se mi moc líbí, ale věřím, že by se mi líbil i ve skutečnosti:)

    OdpovědětVymazat
  5. Takýto už tak dlho zháňam, nádhera! Pre mňa ideálna letná farba :)

    OdpovědětVymazat
  6. nadherny je ja mam podobny ale na peknych nechtoch vyzera všetko super
    pozyvam na GA www.aj-ro-na.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá krásně!! Takový letní na pláž :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkná barvička a obzvlášť se hodí do letních dnů. x)

    http://wonderfulinfinity.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. To je překrásná barva, přesně dle mého gusta. Jak píšeš, doslova porzáří den!

    OdpovědětVymazat
  10. Tak ten byl vyrobenej přímo pro tebe!

    OdpovědětVymazat
  11. No já bych ho brala, kdyby vypadal jako na té tvé první fotce, po takové barvě přesně pasu! Víc dozelena už bych ho mít ani nemusela... Jsou tyhle laky konzistencí vážně gelové?
    Verunka

    OdpovědětVymazat