sobota 6. července 2013

Essie Sunday Funday

První lak z letní kolekce Essie pro rok 2013, který jsem vyzkoušela, je Sunday Funday. Milý název mimochodem. Kromě jednoho mají všechny laky z této kolekce stříbrný shimmer a to je taky důvod, proč jsem si je koupila, protože jinak tyto odstíny zase až tak unikátní nejsou a podobné bych ve sbírce jistě našla. Lososový Sunday Funday je pro mě osobně typická letní barva, zářivá a pozitivní, což poslední dobou píšu skoro u všech laků, ale je to tak, zrovna na tyto barvy mám momentálně náladu. Shimmer by mohl být rozhodně viditelnější, je sice vidět i na běžném světle, ne jen na slunci nebo na fotkách s bleskem, ale musím nehty zkoumat hodně zblízka, abych ho tam našla. Jeho krásu jsem si bohužel neužila moc dlouho, zkoušela jsem nový podlak a s ním se mi oloupal během jednoho dne. Tak jsem si ho dala znovu na nohy (ne, fotka nebude... věříte, že mě tohle pořád pronásleduje a dodnes mi občas chodí žádosti o fotky nohou?).











6 komentářů:

  1. Ten lak vypadá úžasně..opravdu zářivá barva.na kolik tě vyšel?

    http://ina-tina.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se ty letní kolekce Essie líbí snad všechny, oni to prostě umí. Navíc zjišťuju, že s jejich štětečkem se mi pracuje úplně nejlíp a mám s nimi nejlépe nalakované nehty. Ach! Jdu se na tohohle lososa zaměřit, taková barva mi dosud chybí (se není čemu divit, když moje sbírka čítá co do počtu asi tak 0,05 % tvé sbírky :)) ).
    Btw, ten chodidlový fetiš - docela hrůza, brr! :/ Není mi jasný, co tím kdo sleduje, ale v tvý kůži bych být nechtěla.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásny, je pravda, že by ten shimmer mohol byť viditeľnejší, ale mne by sa páčil aj čisto krémový, keďže je to fakt krásna farba :)

    OdpovědětVymazat
  4. Výrazných barviček na nehty se poslední dobou bojím čím dál míň a tahle taky nevypadá špatně :-)
    A asi degeneruju - čtu o lososové barvě a začíná mi kručet v žaludku. U beauty blogu! To sem to dopracovala... :-))
    Bebe

    OdpovědětVymazat
  5. musím přiznat, že tato barvička mě moc nezaujala. o to spíš mě zaujal název, který je naprosto totožný s mou novou Chinou Glaze, která je modrá jako Krtkovi gaťata. to už si značky laků nedávají ani práci s obměnou názvů a používají do posledního písmenka stejné? chjo... :-(

    OdpovědětVymazat