sobota 20. července 2013

Maybelline Colorama oční stín 205

Když se do drogerií dostaly novinky Maybelline Colorama, zajímaly mě zejména stíny. Kvůli absenci testerů jsem se rozhodla příliš neriskovat a vybrala jsem si nakonec pouze jediný odstín. Číslo 205 je světlá hnědá s velkým podílem šedé, díky které je po většinu času studená, ale při určitém úhlu pohledu dokáže i mírně zteplat - ne moc, tak akorát aby vytvořila odstín, který jsem hledala u dražších značek roky! Nosila jsem ho v hlavě a při každé návštěvě parfumerie jsem testovala vše, o čem jsem si na první pohled myslela, že by mohlo být to pravé. Chtěla jsem aby to byl mono stín a protože se měl stát mým absolutně nejpoužívanějším stínem, hledala jsem kvalitu, kterou očekávám spíš u high end značek než v drogerii. A zcela nečekaně se můj sen splnil právě tam, ve stínu, za který jsem v akci 1+1 platila asi 30Kč.

Dokonalý odstín je ale sám o sobě k ničemu, pokud je stín nekvalitní. Naštěstí tento kousek splňuje mé nároky i v dalších ohledech - ač poměrně světlý, je dostatečně pigmentovaný a nepráší. I finish mi naprosto vyhovuje, není matný ani přehnaně lesklý, třpytky nemá vůbec - je saténový. Pracovat s ním je radost, jeho textura mě úplně hladí po víčku. S bází mi vydrží celý den, což tedy není nic neobvyklého. S nějakým tmavším odstínem ve vnějším koutku je pro mě dokonalý na rychlé každodenní líčení do práce. Cítím se v něm skvěle a řekla bych, že mi i dost sluší.

Mínus jsem našla jen jediné - ošklivý, levný plastový obal. I to je jeden z důvodů, proč jsem chtěla mít tenhle odstín od dražší značky, aby byl v pěkném a luxusním obalu. Takže možná budu hledat dál, ačkoli je to velmi povrchní důvod a jinak nemám co bych Maybelline stínu vytkla. 







11 komentářů:

  1. Opravdu krásný odstín, takový hledám! Ale jak píšeš, taky mi vadí to balení.. no omrknu ho v drogérii a rozmyslím se, ale moc děkuji, že jsi o něm napsala! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to vypadá, že je každý odstín jiný. Sama mám zlatý a ten práší a opadává neuvěřitelně. Tenhle vypadá moc hezky, taky mám ráda tyhle jemné odstíny. Mám je jako poslední záchranu, když se mi nechce vymýšlet nic extra.

    OdpovědětVymazat
  3. Já si po blogomasáži ze všech stran vybrala od Coloramy dvě tvářenky.Obal hrůza, práší víc než se sluší, ale ty barvičky teda nejsou špatný i výdrž je obstojná. Stíny mě vůbec nezaujaly, ale tenhle teda není špatný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si jednu tvářenku také koupila, ale okamžitě jsem ji poslala dál, protože jsem zjistila, že jsem si vybrala stejný odstín jako už doma mám - kupovala jsem ji před pár lety v Německu, když u nás řada Colorama ještě nebyla, resp. měli jen ty laky ve starých lahvičkách. Balení bylo jiné, ale odstín stejný i stejné číslo :-)

      Vymazat
  4. Vypadá moc pěkně koukala jsem na něj v drogerce, ale odolala jsem ale vypada pekne!!

    OdpovědětVymazat
  5. Já novinky od Maybelline úplně přehlížím, tudíž jsem přehlídla i tento nádherný kousek.. vypadá opravdu skvěle, tak skvěle.. že se snad po něm budu muset podívat! :) opravdu ideální na kombinaci s jakýmkoli tmavě hnědým stínem:)

    OdpovědětVymazat
  6. Musím se po něm určitě podívat! :) Odstín vypadá skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Dlouho jsem hledala v drogérii nějaké hnědé stíny, které by byly krásně matné a bez třpitek. Mono stíny moc v lásce nemám, ale co, asi mi nezbyde nic jiného, než se podívat po tomhle :-) Vadí mi sice trošku, že je stín spíš do studena, protože i teplý hnědý by se mi docela hodil, jelikož jsem spíš na neutrální barvy na očích. Asi mi nezbyde nic, než zase hledat :-) Pěkný článek, děkuju moc za tip :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač :-) Jen pozor na to, že matné úplně nejsou.

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Nn, ten je úplně jiný, mnohem světlejší a lesklejší. Jestli chceš, udělám ti fotku jejich srovnání, pokud ti to k něčemu bude :-)

      Vymazat