pátek 23. srpna 2013

Maybelline Colorama 54

Jak už jsem před časem psala, z novinek Colorama mě zajímaly především stíny. Ačkoli nabídku laků mají na drogerku nezvykle širokou, nemyslela jsem si, že by někoho, kdo má doma stovky laků, mohl nějaký odstín zaujmout. A přece se tak stalo a já jsem si 2 laky koupila - vínový a fialový, oba s drobnými měňavými třpytkami (někdo by možná řekl holografickými, ale mně tohle slovo nějak nejde přes klávesnici, holo efekt je prostě jiný).

Vínový lak nakonec vlastně moc vínový není... Má jelly konzistenci, takže takové intenzity jako v lahvičce nedosáhnete ani přehnaným vrstvením, já to zkoušela dokonce pěti vrstvami. Lak je tedy spíš červenorůžový, třpytečky jsou fajn, malé, neusazují se na dně lahvičky a pěkně rovnoměrně se rozmisťují po nehtu. Lakování by asi bylo v pohodě, kdybych nebyla posedlá myšlenkou, že chci aby dokonale kryl, s každou další vrstvou jsem si vytvářela větší nerovnosti u kůžičky. Odstín se mi nakonec líbil, s nadlakem uschnul rychle, vydržel 3 dny, ale stejně jsem z něj zklamaná a pochybuji, že ho někdy nalakuji znova.







24 komentářů:

  1. Mne sa popravde veľmi páči, našťastie ma posadnutosť úplným krytím nechytila :)
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  2. Nemám moc červené laky ráda ://

    http://teencosmetics.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé, zrovna jsem ho chtěla hodit na blog taky :) Máš ale hezčejší fotky, mně se vůbec nepodařily vyfotit ty třpytky. Já jsem s barvou moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale mně právě přijde, že se mi ty třpytky taky nepovedlo zachytit...

      Vymazat
  4. Mně se líbí moc, ale nechce se mi ho kupovat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi tak:-D Jestli pak nám ho hodná viennettka půjčí?;-)

      Vymazat
    2. To víte že jo ;-) Jen si to pak před srazem připomeňte.

      Vymazat
  5. Odstín je to vážně nádherný, škoda, že je potřeba až pěti vrstev. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá na tobě pěkně :-). Já mám jen původní laky MiniColorama...ty nové mě vůbec nenadchly.

    OdpovědětVymazat
  7. Na fotce je pět vrstev? To vůbec nevypadá :) Líbí se mi, ale nevím, nevím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, měla jsem 4, ale ještě před focením jsem si dva nehty pochroumala, tak jsem to maskovala pátou vrstvou :-)

      Vymazat
  8. nádherný odstín

    http://onceuponatimeside.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. 5 vrstve bych nelakovala, i kdyby byl ze zlata :D Já mám podobný z MiniColoramy a byl spíš do růžova než do červena nebo vínova a hrozně mě zklamal a špatně kryl... Asi to bude jeho "inovovaný" kamarád :)
    Jinak mě taky moc nezaujaly, jen jeden středně fialový se zlatými pidišupinkami :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám ještě jeden fialový, ale ten se mi na mně pro změnu nelíbí, takže já už se příště těmhle lakům vyhnu :-)

      Vymazat
    2. Další neplánuji rozhodně, některé barvy mi přijdou až vyloženě ošklivé a prý laky nedrží. Stará dobrá MiniColorama .)

      Vymazat
  10. já mám tu novou coloramu v odstínu 77 a u mě totální propadák, takže jsem zavrhl další laky od ní

    OdpovědětVymazat
  11. Takže na týchto fotkách je 5 vrstiev? Mne sa tá farba práve veľmi páči, ale strašne ma vytáča, ak niečo už v druhej vrstve poriadne nekryje, takže by asi nebol nič pre mňa :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je :-) Ale původně jsem měla jen 4 a normálním lidem by určitě stačily 3, možná i ty 2 :-)

      Vymazat
  12. Mám ho a miluji ho :D! Ale když ho nalakuji, je tmavší než u tebe :).

    OdpovědětVymazat
  13. To je moc krásná barvička, škoda, že je potřeba tolik vrstev.
    Já mám od Coloramy odstín 64, růžový s modrým shimmerem, a vyhovuje mi. Dělá jen maličko bublinky, ale jinak je super :-).

    OdpovědětVymazat
  14. Barva je to krásná, nicméně bych na takové zdlouhavé vrstvení neměla nervy..
    Wonderfull Today

    OdpovědětVymazat