pátek 9. srpna 2013

Rimmel Scandaleyes Lycra Flex

S touhle recenzí jsem si dala hodně na čas, tak snad mi to v Rimmelu odpustí. To je tak když máte zrovna načaté 2 řasenky, které vám hodně vyhovují a do toho přijde nečekaně třetí... Nechtělo se mi ji načínat, protože ač jsem maniak a mám doma asi tak 15 řasenek, nemám je otevřené, když mi nějaká sedne, tak mi stačí jedna, ty dvě jsou maximum. Tak co se třetí, kterou budu muset nějaký čas používat a třeba mi ani nebude vyhovovat a ty dvě dobré mi zatím budou vysychat? Nakonec mi to nedalo a nezvaného zeleného tlusťocha jsem otevřela.

Ale co vám o něm napíšu, to tedy nevím... Ta řasenka je totiž takový chameleon. Jsou dny, kdy mi přijde dost hrozná a s řasami mi skoro nic neudělá, jen je trochu načerní. A pak jsou další dny, kdy vidím i nějaký objem a asi 2x jsem postřehla i prodloužení (jeden z těchto případů je právě den, kdy jsem pořizovala fotky před a po do tohoto postu). Takže... sveďme to na mé nešikovné ruce, protože když aspoň občas udělá pěkné řasy, tak to nebude úplně marná řasenka. Trochu mi tedy vadí tendence ke slepování řas a hodně mi vadí skutečnost, že pod jejím nánosem řasy padají dolů a místo pěkně vytočeného vějířku mám po pár minutách pár splihlých štětinek. Takže méně je v tomhle případě více, dávám raději jen jednu vrstvu. I když mám dvě, tak nános barvy tam nijak cítit není, zůstávají pružné, takže v tomhle reklama vůbec nelže.

Zelené balení... no, zelenou moc nemusím, ale zase chápu, že žlutou, růžovou i fialovou už si zabrala Maybelline, tak to chtělo něco jiného. Nevadí mi a v kosmetické taštičce se dobře hledá. S tím kartáčkem je to horší, na můj vkus je zbytečně moc velký. Já jsem klasik a nejvíc mi vyhovují kartáčky se štětinami a normální velikostí, takže být o něco menší, jsem spokojená, protože špatný není, jen se mi s ním někdy špatně manipuluje a to zejména ve vnitřním koutku. Často si opatlám oční víčko a zničím tak líčení, což vůbec nepotěší... S výdrží problém nemám, zvládá celý den a neopadává, odlíčit jde také dobře.

Není to špatná řasenka, věřím, že si své fanynky najde, já bych ji ale znovu nechtěla. Za možnost si ji vyzkoušet děkuji zastoupení Rimmelu.





srovnání velikosti kartáčků - Max Factor 2000 Calorie a Rimmel Scandaleyes


bez řasenky (to, co vidíte, není žádné líčení, jen jsem prstem mázla na víčko trochu stínu, aby vás neděsily červené žilky)


1 vrstva


2 vrstvy


2 komentáře:

  1. Mám ji taky a to co se mi na ní líbí nejvíc je popravdě řečeno stylový obal. Jinak neurazí nenadchne, přesně jak říkáš, někdy řasy vypadají super, jindy je to katastrofa, kterou mám chuť jít odlíčit. Na mě je kartáček taky celkem velký, takže i mě se stává, že mám řasenku všude a třeba nalíčit si s ní spodní řasy, aniž bych si zapatlala celé okolí mi přijde nemožné, takže na spodní řasy používám řasenku jinou. Zkrátka jsem už taky měla hromadu lepších řasenek než je tahle :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, tak to mě těší, že nejsem sama, kdo má na ni rozporuplný názor :-)

      Vymazat