neděle 26. října 2014

Minus 417 podruhé

Protože 6 týdnů uteklo jako voda (vlastně spíš 8, tradičně nestíhám), hlásím se s druhou částí recenze na produkty značky Minus 417, které jsem dostala od eshopu nuspring.cz. Pokud vám utekly moje první dojmy, můžete si je přečíst zde.


Hydratační krém na ruce

Začnu tím, co jsem si z celé čtyřky oblíbila nejvíc, a to krémem na ruce. Je to naprosto ideální krém na ruce do práce. Po namazání se rychle vsákne, takže můžu hned pracovat, aniž bych umastila vše, na co sáhnu, a ruce vydrží jemné a hydratované po dlouhou dobu. V prvních dojmech jsem si nebyla jistá, jak snesu vůni, ale jsem tak v polovině balení (občas krém prostřídám s jiným) a zatím je vše OK, nezprotivila se mi. Malou výtku mám jen k balení, je tak jednoduché, až je nudné a ani hořčicová barva mě nijak nenadchla. Ve výsledku na tom ale nesejde, důležitější je obsah a za ten má krém jedničku s hvězdičkou. Je to nejlepší denní krém na ruce, jaký jsem v poslední době vyzkoušela, ráda si ho pořídím znovu.





Pokračujeme tím, co mě naopak nadchlo nejméně - šampon u mě bohužel při delším testování příliš neuspěl. Žádné blahodárné účinky na pokožku na hlavě jsem nezaznamenala, ba naopak. Kůže na hlavě mi přišla sušší než obvykle, pnula mě a já jsem měla tendence se škrábat, takže jsem si akorát nadělala na hlavě paseku. Ani vlasům šampon nijak neprospěl, slibované hydratace a regenerace jsem se nedočkala, vlasy mi spíš přišly takové uplácnuté a bez života. Tenhle šampon pro mě prostě není vhodný, odmítám ho dopoužívat a věnovala jsem ho mamince, která je na šampony velmi nenáročná díky krátkému sestřihu a bezproblémové pokožce hlavy.




Hydratační pleťová voda

V tomhle případě budu asi hodně stručná, moc nových poznatků jsem ani delším používáním nezískala. Je to prostě fajn pleťová voda, která dělá to, co má. Pěkně dočistí pleť, aniž by ji ulepila. Obličej je po použití jemný a zklidněný, ale pleť rozhodně není hydratovaná natolik, že bych se po použití této vody nemusela namazat. Balení s vyklápěcím vrškem je fajn, s dávkováním jsem neměla problém. Parfemace buď vyprchala, nebo jsem ji přestala vnímat, takže nemám co vytknout, i když mi na začátku příliš nevoněla. Znovu bych si ji nepořídila asi jen kvůli vyšší ceně, ničím nevyniká nad jinými vodami, které jsem vyzkoušela a stály i méně než polovinu.




Hydratační krém s minerály pro suchou pleť

Na používání pleťového krému jsem se moc těšila, ale s hodnocením zůstanu opatrná a lehce nerozhodnutá. Kdybych nehleděla na okolnosti a hodnotila jeho účinky za ty dva měsíce používání, musela bych říct, že nehydratuje dostatečně. Měla jsem v tomto období pleť velmi vysušenou, s šupinkami zejména kolem úst a obočí. Používala jsem krém Minus 417 na den a na noc buď noční krém Guy De On nebo taky nic. A stav mé pleti se stále zhoršoval, takže jsem nasadila na noc DDML od Clinique v kombinaci s Avéne Cicalfate a ráno doplnila tento krém také mým oblíbencem v podobě hydratační emulze Clinique. To zabralo a pleť se mi konečně přestala loupat. Nicméně nechci být zlá - za normálních okolností bych totiž nikdy nepsala recenzi na něco, co jsem používala v období, kdy jsem byla několikrát nemocná a brala dvoje antibiotika. Moje tělo mohlo být celkově oslabené a třeba se to projevovalo i přesušenou pletí, takže z toho rozhodně nechci vinit tento krém. Ale čas mě tlačí, už tak mám s recenzí zpoždění, takže na delší testování není prostor. Každopádně můžu článek alespoň časem doplnit, krém stále používám, teď už občas i bez DDML, a ač to žádný hydratační zázrak asi opravdu není, je mi příjemný, rychle se vstřebává a makeup se mi na něm nedrolí. Závěr je tedy spíš pozitivní, ač bych ho pro velmi suchou pleť nedoporučila a v chladném období se mi nezdá být dostatečně hydratační, coby letní krém pro normální pleť může být fajn.







Míně se krém moc líbil, prý jí tu krabičku mám po dopotřebování určitě vrátit!


Za poskytnutí výrobků k recenzi děkuji eshopu Nuspring.

Žádné komentáře:

Okomentovat