pondělí 19. ledna 2015

MAC Seduced at Sea

Ne že by se mi nikdy nestalo, že bych si nějakou věc oblíbila a chtěla ji pořád používat, naopak se mi to stává dost často, já se snadno nadchnu pro něco, co mi od prvního použití sedne. Ale většinou mi to dlouho nevydrží a okouzlí mě něco jiného, případně mě daná věc stále baví, ale nevydržím ji používat denně dlouhodobě, mám ráda změnu. S touhle tvářenkou je ale všechno jinak a já jsem neměla potřebu ji vyměnit za jinou dlouhých pět měsíců! Proto si zaslouží, abych vám o ní napsala, i když je ze starší limitky.

Kolekce MAC Alluring Aquatic měla podle mě jedny z nejhezčích obalů za poslední dobu. Je mi jasné, že mnohé z vás budou považovat metalický tyrkysový obal za kýč, ale mně nevadí a kapičky vody, které na něm jsou, mi přijdou úplně dokonalé! Kdybych někdy měla možnost vytvořit nějaké obaly pro kosmetiku, určitě by na nich byly kapky! Jinak je obal MACovská klasika co do tvaru i kvality.

O tvářence samotné nemůžu říct, že by byla nějak nadprůměrně pigmentovaná a to je - alespoň pro mě - dobře! Od té doby, co nedělám na směny a líčím se denně v polospánku po půl páté, mnohem méně s líčením experimentuji a potřebuji mít po ruce věci, na které se můžu 100% spolehnout a úplně ideálně takové, jejichž aplikace se nedá nijak pokazit. V případě tvářenky to znamená, žádné divoké barvy ani vysoká pigmentace, se kterou bych to mohla snadno přehnat a bylo by nutné ji zuřivě rozmazávat do nositelné podoby. Naopak přirozená barva se střední pigmentací, která potřebuje dvě nabrání na štětec aby vypadala na tváři dle mých představ, je tím ideálem. A to Seduced at Sea splňuje dokonale.

Co si tak pamatuji, oblíbenější a více kupovaný byl druhý odstín, který v téhle limitce byl - Sea Me, Hear Me. Naživo jsem ho neviděla, ale podle fotek soudím, že oba odstíny jsou si podobné v tom, že zatímco v krabičce vypadají růžověji, na tváři jsou potom spíše dooranžova. V případě mého odstínu bych řekla až docihlova. Je mírně lesklý s naprosto miniaturními třpytečkami, které na běžném světle vůbec neuvidíte, pouze na slunci nebo při umělém světle se ukáží. Jsou ale velmi decentní a vytváří spíš jen lehký sheen, žádný třpyt diskokoule se nekoná. I přes svou drobnost ale dokáží zvýrazňovat póry, takže pozor na to, pokud je máte na tvářích rozšířenější. 

S výdrží tvářenek obvykle problém nemívám a ani s touto to není jinak, večer ji na tváři stále vidím, byť o něco méně intenzivní než ráno. 6,5g se nezdá jako velké množství, ale ani po pěti měsících není znát žádný výrazný úbytek, jen mi uprostřed vymizel vyražený reliéf. Po okrajích stále zůstává a na povrchu se netvoří žádná krusta, což občas bývá nešvarem levnějších tvářenek. 

Tenhle kousek se stal mým velkým miláčkem, opravdu se mi ještě u ničeho nestalo, abych danou věc vydržela používat tak dlouho. Skorrro šlape na paty Narsu Sex Appeal! Ten se mi ale na mně stále líbí o něco víc, takže Seduced at Sea získává krásné druhé místo. Už jsem se donutila ho vyměnit a teď testuji Catrice Illuminating Blush, kterou jsem si přivezla z Německa. I tato tvářenka má zajímavý povrch, ale není to ono, chybí mi ten pohled na "pokapaný" obal...










1 komentář:

  1. Obaly tejto limitky ma tak dostali, že som túžila vyskúšať aspoň lícenku a tienik. Ale nedostala som sa k nim!
    Lícenku od Catrice s tým krásnym dizajnom hľadám už dosť dlho, ale ani v Nemecku, ani v Rakúsku som na ne ešte nenatrafila...

    OdpovědětVymazat