pondělí 12. ledna 2015

Rimmel Bedazzle

V prosinci přišel Rimmel s novou řadou glitrových top coatů. Co jsem tak zaznamenala, vzbudila nadšení a dost se líbila. Mě nechala ale naprosto chladnou a kdybych tento lak nedostala od zastoupení Rimmelu, sama bych si žádný nekoupila. Proč? Vždyť je to taková nuda a všechno už tu bylo! Když pominu zlatý lak, který se k nám nedostal, tak všechny čtyři odstíny mají existující dupe a často ne jen jeden - vypsala jsem jen to co znám, mám, pamatuji si, třeba jich je ještě mnohem víc. Nevěříte? Tak zkuste gůglit:

Rimmel Disco Fever = Nicole by OPI Spark the Conversation (hodně podobný je také Essence Julia, jen má ještě navíc malé glitry)
Rimmel Disco Diva = OPI You Pink Too Much, Barry M Rose Quartz Glitter
Rimmel Midnight Misteltoe = China Glaze Party Hearty
Rimmel Bedazzle = OPI Polka.com

Je mi líto, ale originalita veškerá žádná, nebudu jásat nad tím, že Rimmel sesbíral a okopíroval úspěšné glitrové laky a udělal z nich kolekci. Vzhledem k tomu, že jsem posledních pár věcí, které jsem od Rimmelu dostala, ještě nezrecenzovala, nechtěla jsem mít další černý puntík, a tak jsem se ho rozhodla aspoň vyzkoušet. Jako podklad jsem si vybrala Color Club Black, OPI Alpine Snow, China Glaze That´s Shore Bright a Essie French Affair. Nebyla to nejlepší volba, líbil se mi jen na černé, v kombinaci se světlými pastelovými odstíny u mě příliš neuspěl. Ještě jeden pokus jsem následně provedla na Nubaru Chatterbox a na něm vypadal docela dobře. Musím uznat, že lak jako takový je fajn, bohatě mu stačí jedna vrstva a glitry se rozmisťují rozumně, jen sem tam jsem nějaký přidala. 





Nubar Chatterbox + Rimmel Bedazzle




Následuje srovnání s OPI Polka.com. Došla jsem k závěru, že jsou naprosto totožné. Konzistence laku, velikost, barva i množství glitrů, vše odpovídá, o čemž se můžete přesvědčit na fotkách dole. Nebo i nahoře? Poznáte, kde jsem podváděla a místo Rimmelu je OPI? Myslím, že ne, sama bych to zpětně nepoznala, kdybych si to nenapsala. Tak kdo se nechá poddat? :-) V prvním případě je to na malíčku a u Nubaru na prsteníčku.

Nejsem si jistá, jestli jsem se už někdy dřív setkala osobně s laky, které by od sebe byly naprosto k nerozeznání, ale v poslední době se mi to stalo už podruhé. O tom dalším případu si řekneme třeba hned v dalším lakovém postu...

Co vy a Glliter Bomb, sdílíte pohoršení se mnou nebo nadšení s ostatními? :-)



Rimmel Bedazzle, OPI Polka.com


8 komentářů:

  1. Mně to neva že je to dupe, pro někoho, kdo si raději koupí menší a levnější lak z drogerky, proč ne :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sdílím tento názor. Nicméně si glitrový lak nekoupím ani v drogerce ani jinde, protože to už je na mně moc práce. Obvykle nehty nalakuju, nastříkám sprej pro rychlé uschnutí od Essence a jdu.

      Vymazat
  2. Ja osobne si myslím, že každá značka má niečo, po čom sa opičí. A nech zdvihne ruku hore lacnejšia značka, ktorá nespravila dvojníka, ktorý je cenovo dostupný pre väčšinu. Mne to nevadí a tak ich mám všetky.

    OdpovědětVymazat
  3. @jgf, Suzi: asi jsem zůstala nepochopena, ani mně to nevadí, jen nechápu proč jsou všichni z toho tak nadšení a dělají jako kdyby takové laky ještě neviděli... Vždyť to nejsou jediné v drogerce dostupné glitrové laky.

    OdpovědětVymazat
  4. První verze se mi líbí více, je taková krásně veselá :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. brother from another mother? :D to je ako s makeup revolution a ich blushing hearts a iconic paletkami.. mne sa tie laky pacia, ale presne z dovodu ze nieco rovnake/podobne uz mam som ich nechala hajat v dmke :)

    OdpovědětVymazat
  6. no přesně! krásně si to vystihla. mě tato kolekce taky nechala naprosto klidnou. podívala jsem se na nic obchodě, kde jsem se na 110% ujistila, že ty laky jsou stejné jako některé jiné a spím naprosto v klidu aniž bych po nějakém toužila.
    Nechci tady být sprostá, ale mnohem, mnohem víc mě teda nakrkla Gabriella Salvete. To co provedla s celou kolekcí Circus je snad výsměch nebo já nevím... Jenomže mnohem víc mě štve, že jsem si nějaké laky od GS koupila, a až doma jsem přišla na to, že si byli férově odlít ty laky po litrech v továrně Barry M.

    OdpovědětVymazat