středa 15. dubna 2015

China Glaze Take a Trek

Jakmile se někde objeví kolekce holografických laků, já u toho samozřejmě nemůžu chybět! Nejinak tomu bylo i u Holographic kolekce od China Glaze, která vyšla na jaře roku 2013. Nakonec jsem ráda, že jsem unáhleně nekoupila celou kolekci, protože laky jsou holografické jen velmi decentně...

Pokud si to pamatuju dobře, vybrala jsem si čtyři odstíny. Jedním z nich byl i Take a Trek a to protože takový odstín v holografickém provedení ještě nemám. Je to taková zastřená modrá s kapkou šedé, v angličtině bych ho nazvala denim blue. Na přímém slunci nebo na fotce s bleskem sice holografuje, ale opravdu to není nic dechberoucího jako u Halo Hues od Color Club. Na přirozeném denním světle je nudný, spíš metalicky stříbrný než hezky měňavý. Nezaujal mě, nebavil a dokonce jsem se rozhodla, že ho dám pryč. Lakovala jsem tři vrstvy, aby byla barva co nejintenzivnější, ale stačily by dvě. Nemám nadlak, takže třetí den už jsem měla ošoupané konce.

Co vy a málo holografující laky? Uspokojilo by vás to, nebo chcete jako já maximum a třpyt, který skoro oslepuje?










5 komentářů:

  1. Ale na fotkach vypada hezky. Ja mam treba rada, kdyz je to holo videt az pri blizsim zkoumani. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem z těchto laků byla taky hrozně zklamaná. :-( Nejspíš je časem taky pošlu dál. To už měl lepší holo efekt lak Oriflame, než tyhle Chiny. Pokud to má být holograf, tak chci, aby to volal do dálky při každé situaci. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. ja jsem pro maximalni lesk a trpyt, ale tahle barvicka na tech fotkach vypada dobre :)

    Soutez o prednabitou kartu do HM za 1 000 Kc ;)
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2015/04/velikonocni-soutez.html

    OdpovědětVymazat
  4. Efekt stojí za starou bačkoru, ale barva je to náhodou moc pěkná.

    OdpovědětVymazat