středa 6. května 2015

Báze pod oční stíny Avon a Catrice

Avon
O téhle bázi jsem neměla vůbec v plánu psát, proto se omlouvám, že ji nemám podrobněji nafocenou, že ji zahrnu do tohohle článku jsem si usmyslela až když jsem ji měla vypotřebovanou a začala jsem používat tu druhou, Catrice. Avon bázi jsem dostala od Dejničky loni v srpnu a až do letošního března jsem ji používala denně. Vydržela mi tedy více než půl roku a až na konci, kdy byl kalíšek téměř prázdný, mi vyschla a nešla už nabírat. Ale spotřebovala jsem 95% obsahu a to je asi dostatečný důkaz, že mi vyhovovala. Když jsem ji začala používat, byla jsem mile překvapená, že mi s ní vydrží stíny celý den! Většinou tedy, několikrát jsem ji podrobila srovnání s bází Too Faced, kdy na jednom oku jsem měla Avon a na druhém TF. Výsledek byl vždycky stejný, buď obě stíny udržely ve skvělém stavu, nebo se mi na obou očích slily (třeba Sleek mi vůbec nedrží). Měla jsem radost a myslela jsem si, že stejně jako se mi změnila pleť a už ji nemám mastnou, změnila se mi i víčka a už nebudu muset utrácet za dražší báze a budou mi stačit ty levné. Kolegyně Catrice mě ale zase hezky usadila na zem a vyvedla z omylu...

Catrice
Protože jsem měla s Avonem takovou dobrou zkušenost, vůbec jsem při koupi Catrice nezaváhala, byla jsem si jistá, že mi bude taky vyhovovat. A to jsem se hodně spletla. Obvykle jsem s ní měla stíny slité do dvou hodin, i samotné by mi určitě vydržely déle! Používala jsem ji tři týdny, vyzkoušela mraky stínů, ale žádné mi nevydržely celý den. Rekord byl nějakých 6 hodin, ale slily se vždycky. Navíc jsem měla nějaký zmetek, nebo nevím co to má být, ale neznámo odkud mi z ní vytékala jakási olejová tekutina. Někdy se flek objevil zespodu, jindy u víčka, pak zase zezadu... prostě na místě jak zrovna báze stála nebo ležela, ale zdroj jsem neobjevila. Jinak všechno fajn, obal pěkný, houbičkový aplikátor praktický, Catrice obecně mám ráda, ale... tuhle bázi za sebe opravdu doporučit nemůžu a raději zůstanu u osvědčené Too Faced, ta se slevou taky není drahá, jedno balení mi vydrží určitě rok a stíny s ní drží i 16 hodin.

Máte s některou z bází zkušenost? Četla jsem na Catrice asi dvě recenze a obě byly kladné, takže by mě zajímalo, jestli jsem sama, komu připadá jako naprostý propadák..?





fuj!


5 komentářů:

  1. Tiez hodnotim bazu od AVONu ako velmi pouzitelny kusok. Pri porovnani cena vs vykon prekonava aj ovela drahsie bazy, niekomu moze vadit trosku hutnejsia konzistencia od zaciatku. Dakujem za upozornenie na Cartrice, oblukom sa vyhnem!

    OdpovědětVymazat
  2. U mě je propadák i ta avoňácká, nechápu jak to děláš..a neni to fér!

    OdpovědětVymazat
  3. Na bázi od Avonu už jsem chválu slyšela, tak až mi dojde moje, tak bych si ji pořídila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zvláštní, chválu na catrice slyším kudy chodím. Na heurece má skvělý hodnocení 100% by si koupilo znovu. Já na ni mám taky spadeno.

    OdpovědětVymazat