pondělí 18. května 2015

Bilance za duben

Ačkoli jsem bilanci připravila hned na počátku měsíce, museli jste si na ni trochu počkat, protože jsem se trochu vzchopila a napsala recenzi na pár spotřebovaných věcí, o kterých dnes bude také řeč.

Spotřebováno
Dusch Das antiperspirat je jedním z nich, post o něm najdete zde. Menší balení mi připadá jako fajn nápad, vydrželo mi ještě o pár dní déle než klasická velikost. Těším se až se k nám dostanou, případně si ráda v Německu pořídím další.

Rexona tuhý antiperspirant - poprvé jsem měla antiperspirant bez vůně a musím říct, že mě to moc nenadchlo a mnohem raději mám ty voňavé. Na noc byl OK, ale přes den bych si ho použít netroufla, přijde mi, že před zápachem zdaleka tolik nechrání jako jeho parfemovaní kolegové.

Natura Siberica tonikum - bylo fajn, hezky pleť dočistilo, ale ke konci už mě moc nebavila jeho vůně, znovu nekoupím.

Mixa Baby micelárka naopak voněla nádherně a hlavně kvůli vůni bych si ji koupila zase. Používala jsem ji k odličování pleti, oči bohužel nezvládla. Moc mi vyhovovala, nedráždila ani nelepila, jsem moc ráda, že jsem ji v krušných časech letošní zimy měla.

Miro krém na ruce jsem kupovala v Drážďanech, protože mě zaujal pěkný obal. A to na něm bylo asi tak jediné pozitivum. Vůbec mi nevoněl a hydratace byla naprosto minimální. Jestli ho potkáte, raději kolem něj projděte bez povšimnutí.
 


Miniaturka tělového mléka Weleda s citrusovou vůní mě moc mile překvapila. Vůně byla věrná a moc příjemná a na lehoučké mléko i dobře hydratovalo. Tuším že cena za plné balení se pohybuje kolem 300Kč, což je víc, než jsem zvyklá za tělovou kosmetiku utrácet, ale kdybych neměla dostatečně velké zásoby, možná bych se k nákupu nechala zlákat.

Zase jsem po čase pro připomenutí zařadila Nivea čisticí proužky, pořád je to velká láska a můj věrný pomocník v boji s tečkovaným nosem.

Vzoreček masky Sephora mě docela zaujal, pleť jsem po ní měla opravdu pěkně vyčištěnou. maska byla krásně krémová, dobře se nanášela a rychle zaschla. Vůně mě moc neoslovila, ale přesto zvažuji její nákup. Škoda jen, že vzorek i po mé snaze o důkladné uzavření po třech dnech vyschnul, jinak by vystačil i na dvě použití (dávala jsem pouze na T zónu).

Avon báze pod oční stíny mi moc vyhovovala, článek o ní a bázi Catrice najdete tady.

Stejně tak o řasence Miss Sporty jsem psala před pár dny, přečíst si o ní můžete zde.

Essence Long Lasting tužka na oči je skvělá. Mám ji asi ve čtyřech barvách a tuto jsem dodělala abych měla aspoň o jednu tužku doma méně, protože stejně používám skoro pořád jen třpytivé Holika Holika. Ale kdybych znovu chtěla matnou hnědou tužku se super výdrží a minimálním rozmazáváním, koupím opět tuhle.

Ve vzorečcích jsem vyzkoušela Nars Luminous Weightless Foundation a Clinique Beyond Perfecting Foundation a bohužel mi ani jeden z nich nesedl. Oba mi zvýrazňovaly suchá místa, Nars byl na mé pleti strašně vidět a Clinique jsem ani nemohla vyzkoušet mimo domov, protože i když v Sephoře vypadal nejsvětlejší odstín, že by mi mohl sedět, ve skutečnosti byl tmavý a oranžový.

Nákupy
Celé dubnové nákupy se točí kolem laků a jak vidíte, povedlo se mi jich nashromáždit opravdu hodně! Možná, že některá z vás má takhle velkou sbírku a mně tolik laků přibylo za jediný měsíc... :-)


Tak seřadit a jdeme se na ně podívat zblízka!


Z nové kolekce laků Rimmel Rita Ora jsem si koupila dva laky a čtyři mi přišly v rámci spolupráce. Na fotce vidíte jen čtyři, protože mi samozřejmě přišly ty dva, které jsem si koupila :-) Hodlám vás jimi podarovat, ale ještě musím vymyslet, čím balíčky vylepšit, ať to není jen lak a lesk. Nadlaky jsou z modeláže a Interbeauty.


Jsem moc zvědavá, jak se Essence povedly nové Gel laky, takže jsem si vybrala několik odstínů a také top coat.


Nové laky EBD Up to X, z nichž některé jsem dostala od modeláže k recenzi (děkuji!).


OPI na Interbeauty pro mě bylo tentokrát trochu zklamáním, ale můžu si za to sama, protože už všechno doma mám :-) Ani z nových kolekcí mě nic moc nezaujalo a jeden lak, který jsem chtěla už nebyl, takže mám nakonec jen dva plus čtyři z výprodejového koše.


Také jsme na Interbeauty narazily na výprodej Golden Rose, kde byl jeden lak za 10Kč, takže jsem vzala tyto tři a Flormary jsou z Tety.


Inglot laky jsou z jejich bazárku, místo 90Kč mi je nakonec účtovali za 60Kč, Catrice byly zase ve výprodeji v Rossmannu za 30Kč a Miss Sporty je také odtamtud.


China Glaze z Interbeauty. A tím laky končí, uff! Jestli chcete u některého vědět konkrétní odstín, klidně se zeptejte, přiznávám, že jsem byla líná tomu věnovat ten čas a popsat je všechny, je jich prostě strašně moc...


Aspoň že v ostatních věcech jsem byla umírněná. Koupila jsem nějakou vlasovou kúru od Gliss Kur, protože teď používám šampon ze stejné řady a jsem s ním překvapivě hodně spokojená. Navíc se vyprodávala s 50% slevou. Mýdlo mám jako vy všichni z časopisu a zaujaly mě nové antiperspiranty Fa, ségře jsem kupovala hned 4 ty zelené, tak jsem si vzala dva i pro sebe.


Z Inglot bazaru tu mám ještě vosk na obočí, zaujal mě nový BB pudr od NYC (v prodejně se mi zdál stejně světlý jako ten klasický, který používám, ale není, takže bledulky pozor!), další Miss Sporty řasenku, která je hodně chválená a já ji ještě neměla, z Rimmelu mi poslali tři nové lesky, ale já si nechávám jen tento jeden, zbylé dva budou pro vás a pak je tu mini objednávka ze stránek Flormar - rtěnku jsem chtěla už dlouho, k objednání mě ale donutil nový vajíčkový balzám, který jsem chtěla vyzkoušet já i sestra, a krok vedle byla tužka, kterou jsem přihodila abych měla nákup nad 500 a poštu zdarma (odstín je strašně teplý).


A málem bych zapomněla na tuhle krasavici! Rtěnka UD v odstínu Lovelight.


9 komentářů:

  1. Pěkná spotřeba, zaujala mě ta Mixa a pokud jde o novinky, tak těch laků je vážně pořádná nálož :) a zaujaly mě antiperspiranty Fa :)

    Zaměřeno na: Astor

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Antiperspirant Fa mě dost zklamal (testuji ten modrý), je hodně mokrý a to nemám ráda :-(

      Vymazat
  2. Přesně jak píšeš s těmi laky, tak to co Tobě přibylo za měsíc, to je moje sbírka :D A samé krásné kousky Ti přibyly. A z toho, co jsi vypotřebovala jsem nezkoušela nic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Veru :-) Jsem s těmi laky už fakt blázen, no... :-)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Spíš parfumerii nebo lakový obchod, ať je z toho nějaký užitek :-)

      Vymazat
  4. Jsem zvědavá na ten top coat od Essence jestli za to stojí, hodláš ho testovat někdy v brzké době?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už ho testuju a je super! Jako ten první v tmavé lahvičce se zeleným nápisem. Rychle schne a dělá hezky lesklý povrch.

      Vymazat
    2. Super, píšu na kuplist;-)

      Vymazat