neděle 10. května 2015

Miss Sporty Lash Millionaire All In 1 Mascara

Protože jsem v poslední době vůbec nepsala recenze, nahromadilo se mi tu asi tak 10 řasenek. O všech už asi nenapíšu, protože čím míň času mám na blog, tím větší nepořádek mi vzniká v materiálech a dohledat fotky a poznámky k jednomu produktu začíná být docela challenge :-) Každopádně několik jich za to stojí a ty bych určitě zmínit chtěla. Například tahle Miss Sporty, o které si myslím, že je to jedna z těch řasenek, která za málo peněz nadělá hodně muziky.

Má tedy i nějaké drobné chyby, ale začnu pozitivně. Má moc fajn kartáček, klasický (ty já mám ráda, nejsem fanoušek plastových), uprostřed lehce zúžený, spíš menší, takže pro malé oči nebo krátké řasy uživatelsky příjemný. I když tedy buď ona nebo já jsme měly své horší a lepší dny, někdy jsem ji dokázala nanést bez ztráty kytičky a jindy jsem si pěkně opatlala oko. Splňuje vše, co slibuje, ačkoli asi ne v takové míře, jako květnatý anglický popis na obalu. Dodává objem, v jedné vrstvě to podle mě vypadá moc hezky a přirozeně, ve dvou už je to trochu nános, když se podívám hodně zblízka (rich volume), ale ani tak řasy neslepuje (virtually perfect lash separation). Opticky prodloužit řasy také umí (breathtaking length). Potud OK. Bohužel - a to zejména ve dvou vrstvách - nedokázala udržet řasy natočené a ty během dne klesaly. Už jsem potkala i řasenky, které vydržely malovat i rok (já vím, že se to nemá, teď už je tak dlouho nepoužívám, musím přece stále zkoušet nové a nové :-)), ale tahle dala sotva standardní tři měsíce. První dva byla fajn, ale ten třetí už byla o dost sušší a kromě toho, že aplikace trvala delší dobu, začala po pár hodinách z řas opadávat.

Za mě tedy ano, klidně bych ji doporučila a koupila znovu, nicméně za 60Kč získáte řasenku jen na dva měsíce, takže je nutné vzít to v úvahu, pokud se zamyslíme nad tím, jestli je to výhodný nákup nebo ne.






1 vrstva



2 vrstvy



5 komentářů:

  1. Nevypada spatne, rasenky od Miss Sporty mam moc rada, ale s touhle zkusenost nemam, tu svoji uz mam ale hrozne dlouho a porad jako nova :-D Nevzomenu si na nazev ale ma cely cerny obal s bilymi napisy :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ja teda menim riasenku i tak kazde tri mesiace, pretoze mam citlive oci a bojim sa bakterii :) resp. po troch mesiacoch vymenim a vezmem domov k rodicom a tam ju mam dalsie tri a za tu dobu pouzijem tak tri krat :D inak mam tiez prave miss sporty, ale taku tu zltu.

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle od Miss Sporty jsem ještě nezkoušela, ale miluji tu jejich žlutou :)

    Spotřebováno: Duben 2015 + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. Řasenku od MS jsem neměla už pěkně dlouho, ale za těch 60 Kč se mi efekt líbí :)

    OdpovědětVymazat