úterý 28. července 2015

EBD Up To X Fine Nude + srovnání s holografickými laky Color Club

Druhý odstín z EBD Up to X, který jsem vyzkoušela, je tento světlý holograf. Sice je to nenápadný nude odstín, ale chvílemi v něm vidím růžové odlesky, takže mi přijde mnohem zajímavější než třeba Love ´Em Leave ´Em od Color Club. Zvolila jsem ho na náročný týden, kdy jsem neměla čas přelakovat a byla jsem mile překvapená, že držel lépe, než jsem u holografů zvyklá a měla jsem na konci jen lehce odřené konečky. Nadlak jeho efektu vůbec neuškodil, zejména na slunci se nádherně třpytil. Lakovala jsem ho pozdě večer a i přesto bylo schnutí bleskové. Začínám tomu lakování bez podlaku přicházet na chuť, vážně to šetří čas a výsledek, resp. výdrž, není o nic horší než s použitím base coatu.











Color Club Cherubic, Color Club Love ´Em Leave ´Em, EBD Up to X Fine Nude


3 nude holografy a přesto každý úplně jiný. Že je Cherubic (prsteníček) béžový, vynikne jen když ho postavím vedle jeho kolegů z Halo Hues kolekce, sám o sobě vyznívá spíš jako stříbrný. Holo efekt je ale u něj nejsilnější. Love ´Em Leave ´Em (prostředníček) ho má naopak nejslabší a celkově působí dost nudně a nezajímavě. Fine Nude (malíček a ukazováček) je oproti němu se svým růžovým podtónem mnohem hezčí. Aspoň podle mě, co si myslíte vy?
Všechny laky jsou ve dvou vrstvách bez nadlaku.






7 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Není vůbec zač, jsem ráda, že jsem ti ho mohla ukázat na víc fotkách :-)

      Vymazat
  2. Až si budu pořizovat nějaké další EBD, tak tenhle mezi nimi rozhodně nebude chybět, protože je vážně nádhernej ! Moc se mi líbí to srovnání. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romanko, tobě bude moc slušet, určitě si ho pořiď :-) A jsem ráda, že je srovnání užitečné :-)

      Vymazat
  3. Wow ten je nádherný! Všechny barvy jsou krásné, kde se dají koupit?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. EBD na modeláži (http://www.modelaznehtu.cz/) a Color Club na šminkách (http://mojesminky.cz/).

      Vymazat