středa 5. srpna 2015

Essence Wild White Ways

Sehnat dobrý bílý lak byl dlouhou dobu problém, ale vypadá to, že se začíná blýskat na lepší časy! Všude čtu chválu na Iceberg White z Avonu a tenhle Essence je také povedený! Dobře se lakuje, stačí mu dvě vrstvy, sám o sobě je krásně lesklý a s nadlakem je to úplná bomba! Já obvykle čistě bílé nehty nenosím, ale kdyby se mi neudělaly v laku na některých nehtech bublinky (nebyla to jeho vina, ověřeno!), klidně bych ho tak nosila, ale takhle jsem ho druhý den přetřela glitry. Tyto kombinace mi vždycky drží parádně a opět se to potvrdilo, nosila jsem ji týden a měla jen lehce ošoupané konečky. Rozhodně ho doporučuji vaší pozornosti, pokud potřebujete nový bílý lak.









4 komentáře:

  1. Já mám v zásobě zatím bílé laky dva. Ale až mi některý dojde, je super vědět, že můžu sáhnout po tomto od Essence. Vypadá skvěle :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  2. Essence bílý lak vypadá opravdu dobře, asi po něm sáhnu až mi dojde můj bílý od NYC

    OdpovědětVymazat
  3. Nevím, jestli máš zapnuté moderování komentářů nebo mi google můj komentář sežral, takže to napíšu znova. Mám tenhle lak taky, už druhou lahvičku. Nosím poslední dobou jenom čistě bílé nehty. Je super, hlavně výdrží, to může směle konkurovat i dražším značkám. Pět dní ho nosím bez nadlaku neporušený. Oproti tomu bílá od Gabrilelly Salvete, kterou obchází bezmála kultovní pověst, se mi ošoupe o dost dřív. Jak jsi zjistila, že ti bublinky nedělá lak? Taky se mi to stává. Lak totiž brzo trochu zhoustne a když si nedám pozor a dám silnější vrstvu, bublinky na nehtu mám taky. Ale používat se furt dá, vypadá to, že se doberu dna lahvičky. Lak od GS stejně vyhazuju, když je v lahvičce dobrá čtvrtina produktu, ale zhoustlá do nenalakovatelna, takže ve větší ve velikosti balení žádná úspora. Za mě tudíž Essence deset bodů, kvalita, cena i výdrž paráda.

    OdpovědětVymazat
  4. Vyzerá skvelo, poobzerám sa po ňom! :)

    OdpovědětVymazat