pátek 2. října 2015

Kiko Power Pro 36

Máme tady předběhlíka! Předběhl asi 20 laků, které jsem nafotila ve volných chvílích o dovolené a chce se vám ukázat jako první. Je to jeden z mých posledních lakových nákupů, přivezla jsem si ho z nedávného výletu do Drážďan, jak jste mohli vidět na Instagramu (a objeví se i v nákupním článku, který nejsem schopná už týden dokončit). Ještě než jsem tam jela, tak jsem se rozhodla, že si jeden z těchto nových laků na zkoušku pořídím. Mrkla jsem na stránky a ze 48 odstínů jsem si předběžně vybrala dva. Na prodejně pak ale s těmito laky měli dost malý stojan a samozřejmě ani jeden z mých favoritů tam nebyl. Vybrala jsem si tedy podle momentální nálady, protože jsem před tím nosila spoustu růžových a nude odstínů, byla jsem jimi přesycená a měla jsem chuť na mentolku. Mint nálada mě nepřešla ani po návratu domů, a tak jsem ho velmi bezy vyzkoušela.

Mohutné víčko je naštěstí sundávací, takže samotný uzávěr se drží dobře. Po odšroubování mě ale čekal šok - lak má hodně velký a nepříliš rozumně zastřižený štěteček. Namočený v laku je širší než můj malíček, takže jsem ho musela hodně otírat a i tak jsem nejmenší nehet musela lakovat opatrně jedním tahem. Jakž takž jsem s ním to lakování zvládla, ale rozhodně to nebylo nic, s čím bych se chtěla potkávat 2x týdně, tedy pokaždé, když lakuju.

Odstín je to úžasný, na nehtech je krásně zářivý, hodně mi připomíná Barry M Greenberry nebo Catrice (S)wimbledon (byl by zájem o srovnání? zatím mám doma oba). Povrch je sám o sobě pěkně lesklý, ale i tak jsem ho ještě zafixovala top coatem (Essence). Proti výdrži nic nemám, 4 dny vydržel jako čerstvě nalakovaný a teprve potom se začaly objevovat ošoupané konečky a na třech nehtech se mi odloupl, takže šel pátý den dolů.

V zásadě to není špatný lak, ale abych pravdu řekla, žádné nadšení se nekoná. Kromě široké štětky, která mi nevyhovuje, je ve srovnání s ostatními laky značky dražší - 5 Euro za 11ml laku. Většina odstínů je krémová, alespoň všechny co jsem v prodejně vzala do ruky takové byly. Za mě je to trochu nuda a rozhodně si další pořizovat nepotřebuju.









3 komentáře:

  1. Odstín je to nádherný, škoda že ti nesedl...

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásna farba! Len škoda štetčeka. Tiež mám úzke nechty, takže mi viec vyhovujú stretne široké.

    OdpovědětVymazat
  3. Nadherny odstin. :)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat