středa 4. listopadu 2015

Nákupy červen - říjen

S konečnou platností jsem se rozhodla, že přestanu psát bilance. Nevím co pořád psát o sprchových gelech kromě toho, že myjí a hezky voní, nebaví mě ukazovat vám postopadesáté odlakovač Essence a micelárku Bioderma... K vyšší spotřebě mě to stejně nemotivovalo, takže raději zůstaneme u toho, co mi jde mnohem lépe - nákupy a hromadění! O to vás ošidit nechci a protože jsem si nákupy průběžně fotila - v červnu a červenci ještě se záměrem napsání bilance, tak vám to teď všechno ukážu. Že já nakupuju kosmetiku hodně pro vás není žádná novinka a když do jednoho článku nacpu nákupy za 5 měsíců, je vám asi jasné, že tenhle článek bude všechno, jen ne krátký. Zkusím být alespoň v popiscích stručná a nechám mluvit hlavně fotky. Tak jdeme na to!

Všechno to začalo v červnu, kdy jsem se zúčastnila akce obchodu modelaznehtu.cz a vydala se do jejich obchodu nakoupit se slevou 50%. Taky jsem byla v Drážďanech, kde jsem si pořídila několik odstínů laků Kiko, v DM Catrice z Luxury řady a Essence jsou z našeho Rossmanna.


Tady je další část nákupu z Německa, Inglot a MAC, který mi koupila Verunka (ještě jednou děkuji!), a Dior a stíny v tužce Gosh jsem si přivezla z výletu do Ústí, kde jsem byla s Jitkou.


Stále jsme v červnu, malý deodorant a laky na vlasy jsou z Německa, Cuccio máslíčka z výše zmíněného výprodeje, růžový "Champú" suvenýr od kamarádky z dovolené ve Španělsku, fialový Gliss Kur mi hodně vyhovoval a byl za pár korun v akci v Kauflandu, tak jsem si vzala další balení, Cien sprcháč je samozřejmě z Lidlu, olejíček z Avonu a zbytek z Rossmannu.


V červenci jsem dodržovala stopku, takže jediné co jsem koupila, je Balea olej na rty. Na testování jsem dostala antiperspiranty Rexona a novinky Rimmel a zbytek jsou dárky.


A dostáváme se k srpnu a září. Ty jsem fotila společně, byly dny Marianne, zase jsem byla v Drážďanech a celkově jsem trpěla postopkovými nákupními záchvaty a podle toho to taky vypadá. Nahromadila jsem za 2 měsíce 21 nových produktů na rty, ehm...


I na řasenky to bylo velmi bohaté  období, hlavně díky miniaturám, které při DM rozdávaly parfumerky...


Nové makeupy jsou "jen" 4...


...laků je taková střední hromádka, řekla bych standard :-)


Paletky. Nové stíny vůbec nestíhám zkoušet, do tří z nich jsem do dneška nesáhla a jednou z nich je Naked Smoky! A to jsem ji tolik chtěla...


Nějaká ta mona, tady mám kromě fialového Kiko už vyzkoušeno vše.


Co z dekorativky zbylo a jinam se nevešlo...


Protože čekám, že se mi v zimě zase zblázní pleť a nebudu se moci odličovat na mokro, řádně jsem se zásobila micelárkami.


Zase takový mix, co se jinam nevešlo... Kiko peeling na obličej, Kiehl´s milovaný čistič, miniaturky jako dárek k nákupu Clarins, zelený tělový peeling jsem dostala od ségry ke svátku a růžový je z Německa.


V Drogerii Teta (a následně pak i v Rossmannu) probíhala 50% sleva na Rexonu, takže jsem se dostatečně zásobila, protože na Maximum Protection verzi se to opravdu vyplatilo. B.U. je dárek k nákupu, zbytek opět Německo a Biosilk český Douglas.


A dostáváme se k říjnu, kdy jsem byla opět v Německu, tentokrát jen těsně za hranicemi, takže něco malinko z DM a Kauflandu. Koupila jsem si už čtvrtý lak na vlasy Elnette a teprve poté jsem jeden z nich konečně vyzkoušela a zjistila, že je úplně hroznej... Stane se. Taky jsem si koupila dva kusy milovaného korektoru Janssen a řasenka Dermacol a lak Catrice jsou opět od nás z Rossmanna (lak bude hned v následujícím postu).


Nemohla jsem chybět na podzimním Interbeauty a moje nákupy se opět točily hlavně kolem laků. Nadávala jsem jak se miminka ChG vůbec nevyplatí a šup, koupila jsem další...


Taky jsem si koupila dvě paletky stínů, rtěnku Jordana a nesměla chybět návštěva Sephory, díky které jsem si odškrtla z wishlistu hned několik věcí.


Závěr patří několika málo nákupům z posledního říjnového týdne. Byla jsem v DM, protože mám laků pořád málo, koupila jsem dva na šminkách a Rimmel poslal stoosmedesátoušestou řasenku a nový stín.


Tak co vy na to? Nezavalila vás ta hromada a prokousali jste se až nakonec? Mě skoro ano, budu zase muset reorganizovat uložení kosmetiky... Ještě že tohle je úklid, který mě baví :-)

22 komentářů:

  1. Představuju si to v jedné obří skříni. :)
    Ale tu touhu hromadit mám v sobě taky, jen se jí snažím i vzdorovat. :D
    Jinak krásné nákupy! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se vzdorovat moc nesnažím a pak to takhle vypadá ;-)

      Vymazat
  2. Já vím, že jsi blogerka .... ale i tak mi to připadá přehnané a zbytečné a polovinu z toho časem stejně vyhodíš nepoužité nebo použité jednou, dvakrát. Působí to na mě hrozně konzumním dojmem - hromadit, hromadit, jen proto, abych měla, abych nakoupila ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to máš nejspíš pravdu. Ale mně ty nákupy dělají prostě radost.

      Vymazat
  3. Tři litry micelárky mi přijdou trochu moc teda, já mám půllitr na cca 5 měsíců..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám půl litru na dva měsíce, někdy ani to ne.

      Vymazat
    2. A to se v tom i koupeš? :-D

      Vymazat
    3. Nevidim na tom nic divného...mě 400ml od Garnier vydrží max 2 měsíce a to se v tom opravdu nekoupu =D.

      Vymazat
    4. Odličuju se s ní a většinou jen oči. Líčím si je výrazně, tak toho potřebuju víc. A přes zimu s ní budu odličovat i pleť, takže proto ty zásoby. A protože to bylo výhodné.

      Vymazat
    5. Já si s micelárkou odličuju oči i celý obličej a tohle bych měla zásobu tak max na půl roku. A ikdybychom se v ní koupaly, tak co jako?!

      Vymazat
  4. Super, tohle me bavi:)))Jen se kocham...

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsi ďábel :)) Baví mě na to všechno koukat :)

    OdpovědětVymazat
  6. wau, to sú obrie nákupy a teda tých 21 produktov na pery, wauuuu:)), ale dobre sa na to celé pozerá:)

    OdpovědětVymazat
  7. Krása!!! Pro mě teda hlavně ty laky..:) Ostatní nákupy jsem teď trošku omezila, ale laky ty nikdy :D Však proč si nedělat radost, ne? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Coooože? Tak to je masakr, tolik kosmetiky :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  9. Do chvíle, keď som klikla na tento článok, som samu seba trýznila myšlienkami, ako mám zbytočne veľa paletiek, tieňov, rúžov, líceniek, makeupov, lakov... Uf, ale tento tvoj nákup by som ja dala asi za dva roky. Vážne :D
    Pobavila si ma s lakom na nechty, musím sa smiať. A podľa mňa je to tiež hrozný lak, nikdy viac.

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem rádfa, že v tom se Smoky nejsem sama:-D
    Co je zač ten Dior? V "letáčku" Perversion je taky miniatura řasenky? Dej plís vědět až jí vyzkoušíš!
    Do dneška mě mrzí, že jsem na tu akci modeláže nemohla:-(

    OdpovědětVymazat