čtvrtek 28. ledna 2016

p2 Marsala Glitter

Popularita odstínu masrala došla už i k levnějším značkám a p2 zařadila do jedné z nejnovějších kolekcí Color Trend lak v tomto odstínu. Vlastně rovnou tři laky v tomto odstínu, protože celá kolekce obsahuje pouze tři odstíny ve třech různých finishích - saténově matný, pískový a tento glitrový se šupinkami ve stejném tónu. Tedy alespoň to tak vypadá, že jsou barevně sladěné, až při odlakování vyjde najevo, že jsou vlastně stříbrné a jen na sebe chytají barvu laku. Já mám nesouměrné střípky v lacích ráda, protože jich (zejména v drogerce) tolik není, takže jsem jim samozřejmě nemohla odolat. Černé laky zase až tak v oblibě nemám, takže jsem si vybrala dva mému srdci bližší, a to červený a právě tento červenohnědovínový..? Asi tak nějak.

Kryje ve dvou vrstvách a lakuje se docela dobře, jediný problém jsem měla s tím, že občas se nějaká šupinka postavila a nechtěla si lehnout a přilnout k nehtu a zaboha jsem ji štětečkem nedokázala usměrnit. Při použití hrubé síly (nehtu druhé ruky) jsem si tam samozřejmě udělala rýpanec, a tak jsem na zarovnání přidávala třetí vrstvu. Doporučuju dvě vrstvy nadlaku, jedna byla málo a povrch nebyl hezky jednolitý.

Odlakovat šel i bez použití alobalu, zkusila jsem to na pár nehtech, ale protože si téměř vždy při tomhle poněkud drsnějším způsobu odlakování poničím vrchní vrstvu nehtů, na zbytek jsem použila alobalovou metodu a i tak jsem pak na některých nehtech našla trhliny. V tomhle případě neplatí, že pro krásu se musí trpět, už tak mám nehty dost problémové a znovu je nechci takové zátěži vystavit, takže červeného kolegu zkusím dát na gellak, aby mezi lakem a nehtem byla silnější vrstva a ostré šupinky ho nemohly poškodit.

Co vy, nosily jste o letošním podzimu nějaký lak v marsala odstínu? A máte rády střípky v lacích?











2 komentáře: