pátek 8. dubna 2016

OPI Muir Muir on the Wall

Kdybyste přede mnou zmínili podzimní kolekci OPI z roku 2013, nevybavím si z ní jediný lak, absolutně mi v paměti neutkvěla. Když mě necháte si ji vygůglit, zjistím, že jediný povědomý je mi pískový Alcatraz… Rocks, ale ani ten nemám, natolik mě tahle kolekce minula. Muir Muir on the Wall je právě z této limitky, ale asi se zařadil do stálé kolekce, protože o dva roky později na podzimním Interbeauty byl v nabídce mezi klasickými laky. Neznala jsem ho, ale hodně mě zaujal a skončil v mém košíku. Ačkoli není typický zástupce mé oblíbené škály barev, přišel mi na podzim fajn, není zase tak tmavý, abych ho nesnesla. A opravdu se mi moc líbil a dobře se nosil. Je to taková zvláštní barva, trochu červená, trochu fialová, trochu hnědá, má mnoho tváří a všechny jsou pěkné. Lakování bylo naprosto pohádkové, dvě snadné a rychlé vrstvy a během pár minut bylo hotovo. Nechala jsem ho bez nadlaku, protože zaschnul velmi rychle, ale nebylo to nejlepší rozhodnutí, protože se to podepsalo na výdrži a už po dvou dnech se mi šoupaly konečky. Příště ho tedy určitě nevynechám a už se těším, až ho příští zimu zase vytáhnu.










3 komentáře:

  1. Vypadá moc hezky. A to na laky s perletí vůbec nejsem.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je nadherny! Na tvych krasnych nehtech ovsem vypada vetsina laku dobre.
    Jdeme na interbeauty?

    OdpovědětVymazat
  3. Sice by mi neslušela, ale je to moc hezká barva.

    OdpovědětVymazat