středa 20. dubna 2016

Trend It Up Holo Dimension 030

Jak jsem byla z prvního laku z Holo Dimension kolekce ve všech směrech nadšená, strašně jsem se těšila, až vyzkouším další odstín. Ale není každý den posvícení a tento mě zase téměř ve všem zklamal. V první řadě vůbec nekryje tak dobře jako odstín 020 – tam mi stačily dvě vrstvy, u tohoto jsem měla tři a stejně mi prosvítaly konečky. Opět jsem se přesvědčila, že bez nadlaku už se neobejdu. Ačkoli jsem lakovala někdy po obědě, při večerním mytí nádobí se mi lak shrnul z konečků nehtů a musela jsem to opravovat. Pak už držel dobře, odlakovávala jsem ho čtvrtý den v téměř perfektním stavu. Taky mi přijde, že ten se zelenými odlesky byl mnohem hezčí a výraznější. Základová teplá hnědá se mi nelíbí ani u jednoho a tady u tohoto se prosazuje docela často, skoro víc než růžovomodré odlesky. Za mě tedy tento spíš nedoporučuji, i když vyloženě ošklivý taky není.









1 komentář:

  1. Taky z nej nejsem nadsena. Ta hneda se mi tam moc nelibi a ze se fakt porad prosazuje. Kdyz je ruzovy, je hezky.

    OdpovědětVymazat